Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Michalak J$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Kozłowski W. 
Selected aspects of marketing outcomes0 measurement [Електронний ресурс] / W. Kozłowski, J. Michalak // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.343 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Michalak J. 
Promotion of sales influence on consumer decisions [Електронний ресурс] / J. Michalak, W. Kozłowski // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_3(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.643 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Merlo P. 
Assessment of the use of electronic commerce by Polish consumers [Електронний ресурс] / P. Merlo, J. Michalak // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 426-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_55
Рассмотрены результаты оценки использования электронной торговли польскими потребителями на основании собственных исследований. Исследования показали растущее количество пользователей Интернета, которые решаются покупать в сети практически по всем категориям продуктов. Затраты на покупки в Интернете составляют, в большинстве случаев, значительную часть общих затрат респондентов. Потребители постепенно теряют опасения, связанные с этой формой покупок, и все чаще заменяют ими традиционные покупки. Электронная торговля в Польше, несомненно, имеет большие перспективы развития, пользуясь все большим интересом и завоевывая все большее количество сторонников. Однако, проведенное исследование показало, что электронная торговля все же не в состоянии полностью заменить традиционные формы покупки при нынешних хозяйственных условиях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.514 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Michalak J. 
A child as target audience of commercials [Електронний ресурс] / J. Michalak, W. Kozłowski // Socio-economic research bulletin. - 2013. - Issue 3(1). - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_3(1)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Michalak J. 
Development of marketing of culture in the Kurpie region [Електронний ресурс] / J. Michalak, Zb. Warzocha // Socio-economic research bulletin. - 2013. - Issue 3(1). - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_3(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.301 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Michalak J. 
Territorial marketing as a tool for building cooperation of local authorities with investors [Електронний ресурс] / J. Michalak, Z. Warzocha, K. Fadrowska // Socio-economic research bulletin. - 2015. - Issue 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.289 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського